Senaste Inlägg

Sommarlov

Vaknade upp i degerfors imorse hemma hos Jimmy =) Sedan efter jag gjort iordning mig
körde han mig till bussen, och vet ni vad jag ser där? Jo nya glassgubbs skyltar, nu har
glassgubben fått sig en fru :) Haha jag har aldrig sett en sådan förut :D  Tog sedan åtta
bussen in till skolan, fick mina betyg och lite fika gottigott.. Drog sedan iväg för att tatuera mig!
Tro det eller ej men jag har nu verkligen gjort det :) Gjorde mitt för - efternamn på handleden..
Och satan vad nervös jag var, men det gjorde inte så ont som alla sa att det skulle göra :)



Drog sedan upp på stan och mötte Ida Gustavsson och hennes lilla son Tore!! Har ine träffat
henne på, ja jag vet inte hur länge sen, lååångt innan hon var gravid typ.. Så det var grymt kul
att få träffa henne och prata lite skit!! Och så gick vi på marknaden som var i örebro!
Allting slutade med att jag satt hos en make up och en stylist, haha om man lät dom sminka än
och styliea än så var man med och tävla om resor osv. PLUS att man skulle bli fotograferad!
BILDER FRÅN DE KOMMER I NÄSTA INLÄGG!





Sen blev det åtta bussen hem till Mamma och Pappa i Odensbacken, så nu har vi nyss
ätit pizza, vilket var grymt gott eftersom jag inte har ätit något på hela dagen!
Nej nu ska jag sluta babla nu ska ni få se lite bilder från idag!!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback