Senaste Inlägg

Måndag igen..

God morgon mina snyggisar;) Har ni sovit gott?? Det har iallafall
jag gjort på de lilla jag sovit.. Hade skitsvårt att sova inatt varför har jag
ingen aning om:/  Men jag låg iaf och hade världens mysstund på sms med *******
Som ni vet så ska ju jag åka till honom idag ;) Skaaa bli suuuper kul jag längtar verkligen!
Min "måste göra" lista innan ja åker;

*Duscha
*Fixa / Sminka mig
*Packa väskan
*Gå ut med hunden
*Göra iordning mat (frukost)

Seeeeeeeen ska jag cykla ner till bussen som går  klockan tre från mig:)
Dock är det inte långt kvar nu så därför börjar det bli lite stressigt!
Och förresten, såg på facebook att Sofie Sellberg har lagt upp en gammal bild på
mig sen när jag bodde med henne och thindra i baronbackarna!!
Är nyvaken och helt slut där när bilden är tagen!! Haha fyyyyy!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback