Senaste Inlägg

Bloooond!!

Nu är jag nöjd och glad ett tag till för nu är jag verkligen blond:) 
Stanna hemma från skolan idag, kände mig inte riktigt bra i magen :(  Ikväll blire att vara med Evelina & Emma och sen ska jag försöka träffa P  om jag hinner ;)  Blir väll korcka upp en morgans ikväll då? ;)  eller vad tycker ni bloggläsare? ..  

Ne nu blire film ett tag sen när klockan är halv ett ska jag börja röra mig mot köket och laga god mat, men vet inte vad för något ännu.. Skriver mer senare,

PUSS



  


2 Kommentarer

Postat av: fuckyou den 2010-03-12 @ 09:58:36

ahhahahha det är ingen som läser din blogg precis, typ 2 om dagen HAHAHAHAHAHAH

Postat av: Ida Carlsson den 2010-03-12 @ 11:41:34
http://caarlssson.blogg.se/

jasså är det? konstigt att det står på min statestik att det är ca 150-200 personer som läser i veckan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback