Senaste Inlägg

Evelina den fina!!

Sitter helt ensam i mitt stora hus helt ensam:O och det är absolut inte något kul alls, fy det känns som att det spökar här på kvällarna så fort jag blir ensam :/  
Nu tycker ni att jag kanske är löljlig men ibland tror jag faktiskt på spöken, som ex när jag sov hos evelina i onsdags så hade hon hängt upp en cd-skiva i taket och den var alldeles stilla på dagen, men sen när vi skulle sova börja den snurra:O det är fan läskigt:O  Menmen..

Väntar på att Evelina den fina ska komma hit, hon kommer väl om några minuter;)  Blir nog en skräckis med henne eller nå ;) Hör gärna av er ..

  


4 Kommentarer

Postat av: Anton & Tobbe den 2010-03-19 @ 20:17:09

shiiit oO satan i gatan vad snygga ni va ;P

Postat av: Mamajay den 2010-03-19 @ 21:25:03
http://mamajay.blogg.se/

Hej,allt bra?

Postat av: gurkan den 2010-03-20 @ 18:10:41

satan i gatan vad fin hon e;)

Postat av: evelina den 2010-03-21 @ 13:12:41

synd jag fick feber :( annars hade vi kunnat kolla på filmen ihop :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback