Senaste Inlägg

Rubrik?

Jag har inte bloggat sen i lördags, vet inte vad det tog till mig:/ 
Kan iallafall säga att jag har grymt ont i halsen och det är inge kul alls :(
 

Fick reda på i söndags att jag fick en Flygbiljett med hotell och mat allting
fram och tillbaka till Kina. Jag ska till Shanghai, det ska bli grymt kul:)
Men min mor o far gillar det inte !
Jag kollade igår på datorn hur varmt dom hade det i Shanghai igår
och dom hade 36 grader varmt,   I´m happy ;)

Läste lite fakta som
Shanghai igår och det sägs
att det är en shoppingstad, vilket gjorde mig väldigt glad eftersom
jag älskar att shoppa!

Åhh så ska man packa ner kläder och dator och sådant som
 ska med till Kina (ska inte packa idag) . Har grymt svårt att välja kläder & skor
eftersom jag har så mycket av det ;)


Någon som vill hjälpa mig att packa? =)



Shanghai ;)


Hotellet jag ska bo på ;) 

       
                                                                                     


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-03-30 @ 18:06:57

Singapore ligger inte i Kina.. Inte ens i närheten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback