Senaste Inlägg

Dåligt bloggande igår :/

Jag ber så hemsk mycket om ursäkt för att jag inte bloggade så mycket
igår men jag var faktiskt hemma hos Jimmy och jag ville inte sitta vid hans dator
och blogga hela tiden, men det kom in ett litet inlägg iaf innan jag skulle sova, så lite bra blev
det ju iallafall :) Nästa gång ska jag ta med mig min dator när jag åker någonstans,
jag lovar snyggingar så nu ska det bli skärpning!! ;)

Men men lite uppdatering ifrån igår då, det började med att jag åkte till skolan
som vanligt tog sedan bussen till Degerfors till lilla Jimmy!
Men på bussresan dit gick väl inge vidare bra om jag säger så, för när vi precis hade åkt ur
Örebro ut på motorvägen börjar bussjäveln koka, så fick vänta 20 minuter på att det skulle komma
in en ny buss. Och sen när vi väl var på den gick det jätte bra ända tills vi kom till karlskoga
för då började den bussen också att krångla.. Jag blev verkligen galen så då fick jag byta buss
en gång till! Så det slutade med att jag var en timma försenad till Jimmy!!

Men när jag väl var hemma hos Jimmy fick jag med honom ut på en promenad, vi gick
ner till ävlen som ligger bara några 100 meter från hans hus.. Och när vi var där nere och gick
längs älven började vi tala om ormar att det kanske fanns det där eftersom
de var högt gräs, och både jag och jimmy är rädda för ormar så det slutade med att vi
 gick hem till han igen och tog oss lite mat och kollade på göta kanal 3, den var skit bra :)
 Så såg min eftermiddag/kväll ut!






1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-05-27 @ 22:15:19

http://umeflikkaa.blogg.se/2010/may/when-you-worry-you-make-it-double-veckans-b.html#comment rösta på mig som veckans blogg. jag är nummer 2^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback