Senaste Inlägg

Lugn helg ;)

god morgon sötnosar, hoppas ni har sovit gott!
Denna helg spenderades med trevligt folk utan alkohol
vilket kändes bra :)


Fredags träffade jag min kära broder och krille som kom förbi
och visade upp sin nissan håkan hade köpt, nu är han
grymt stolt :) Fick även en åktur med, ojoj säger jag bara, han kommer
inte vara kvar länge på vägen haha! Sen blev det göra sig iordning
och dra in till stan och umgås med Jesper, Robin och Linnéa.

lördagen vaknade jag upp i stan av någon konstig anledning;) haha blev
att promenixa till Jerry och kolla läget med hur de går o tapesera,
och det gick skit bra, bara hallen kvar sen flyttar jag in! wiiiehoo :)
Sen blev det att vi drog och käka pizza muummsigt värre!
Jag åkte sedan vidare till Morgan som hjälpte mig med min dator så jag fick
hem photoshop sen fick ja en snabb genomgång om gunderna!
Till kvällen drog jag hem till P och så latade oss bara framför soffan, haha!

och snart kommer min lilla prinsessa hit och vi ska grilla, sedan
blir det in till stan till Petri och vara lite social sen blir de hem o sova!



skriver mer senare snyggingar


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback