Senaste Inlägg

photoshop cs4

sitter och muppar mig i photoshop, och jag
förstår verkligen ingenting av det hära avancerade skiten!
kan någon hjälpa mig och förklara hur man gör??



Nej nu ska jag slå ner datorn ett tag och klä på mig
ett regnställ och ta mig en långpromenad med min gosiga vovve!
sen blir det nog sova en timma eller två !! Jag är grymt trött
fast jag sov helt underbart inatt ;)

Och ikväll?? vad händer då egentligen?
fan man blir helt förvirrad nu när det är långhelg, jag
håller verkligen inte koll på vilken dag det är.. Igår trodde jag att
det var fredag! Men men jag åker nog in en sväng
till Mr Jerry senare ikväll om jag orkar, haha är lite lat av mig idag!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback