Senaste Inlägg

Summer

Idag sov jag som en stock, fast det har ju en förklaring eftersom
jag typ inte somnade för ens klockan 03,00 typ :P Men men jag vaknade iaf
runt tolv tiden och det blev att göra sig iordning eftersom det skulle bära av till Fest
inne i stan;P  Åkte sedan in till Petri inne i stan (örebro) Sen fick man höra att det inte blev någon
fest eftersom bruden hade "däckat" och då var klockan typ sex :O haha! Lyckad tjej!!

Men men tog mig sedan en promenad inne i stan innan Perti körde hem mig till Bonnelandet;P
Och nu ikväll har jag typ inte gjort ett skit, eller jo jag var uppe i Asker till Tommie Viinikkas grav
och kollade lite och satte blommor eftersom det är 2år sen han lämnade oss idag =(
Annars har jag inte gjort så mycket ikväll, bara suttit vid datorn och tvn, men vilket har varit skönt!

Nu börjar klockan bli ganska mycket, och jag är dyngtrött så nu är
det sovdax,  Sov gott mina snyggingar ;)







1 Kommentarer

Postat av: amanda den 2010-05-23 @ 11:20:55
http://amndaduvet.blogg.se/

hej, frågestund på min blogg just nu, svarar på ALLTING, vad som helst, fritt att fråga en sån konstig fråga som helst, kika in på bloggen och lämna en fråga vettja :)



ps. fin blogg (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback