Senaste Inlägg

Hål i trumhinnan..

God morgon min snyggingar;) Hoppas ni har sovit gott vilket jag
inte har gjort :(  På grund av att jag har grymt ont i mitt öra, jag kanske har sovit
max 1,5 timma inatt "/  DET SUGER!!!
Vid femtiden imorse småsov jag lite sen vaknade jag till och såg att
jag var helt blodig runt mitt vänstra öra, blev att åka till sjukhuset på en gång, och det
visades att jag hade ett stort hål i trumhinnan och infekterad runt hålet :(
Så nu har jag fått en äcklig pencelin jag ska äta i ungefär 1 månad vilket suger jävligt mycket!!
Där pilen visar på bilen är på ett ungefär hur det ser ut i mitt öra, alltså det blåa är själva hålet..



Nej nu glömmer vi detta, klockan är nu några minuter över nio och det är redan 21 grader varmt
ute, wiiiiiiiiihooooe nu är det sommar i sverige :)  Jag är jätte glad över att sommaren
verkligen är här nu!! Nu kan jag gå i mina fina sommarklääningar som jag verkligen längtat efter
att ha på mig, hihi!!

Idag blir det bara att vara hemma och ta det lugnt efter som jag har fått det som en "order" ifrån
min läkare.. Blir nog även några promenader med min vovve så han får göra sina behov!!
Och sen eventuellt blir det att sätta igång grillen och grilla lite kött, muuuuuumma!!


1 Kommentarer

Postat av: Petri den 2010-05-20 @ 20:42:13

Meen :( fest på g ju :( aja hälsan är viktigast. krya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback