Senaste Inlägg

Tågresan till Nynäshamn

Ujujuj klev på tåget för ca 10 minuter sedan och nu har vi kommit till Arboga,
satan vad nervös jag är för att åka tåg speciellt när man ska byta.. Och jag ska byta
2 HELA GÅNGER!!  Jag ska byta i Sundbyberg och i västerhaninge :(  Mamma jag kommer vara
livrädd!! Men jag hoppas på att det kommer gå bra eftersom Jörgen kommer hålla mig
sällskap i telefonen när jag ska byta tåg :)



Glömde förresten lägga ut en bild igår efter blonderingen jag gjorde, det blev
jätte bra, nu är det verkligen blondt nästan vitt och det är så jag vill ha det så himla fint!
Nu väntas det bara på att det ska bli långt då kommer det bli perfekt!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback