Senaste Inlägg

Tommie Viinikka

Idag den 22 maj är det två hela år sedan du försvann från oss!
Jag kan inte förstå att det är så länge sen, det kändes som det var igår =(
Jag saknar dig oerhört mycket och kommer du kommer
alltid finnas hos mig föralltid även fast du inte är vid liv, så kommer du vara
i mitt hjärta hela tiden ♥





Tommie Viinikka, jag saknar dig så fruktansvärt mycket min älskade kompis.
 Allt känns så tomt och oviktigt när du inte finns i min närhet längre.
Saknaden efter dig gör så obeskrivligt ont, den tryckande smärtan i bröstet som gör så man
nästan inte kan andas, klumpen i magen och tårarna som aldrig slutar rinna är outhärdliga.

 Vill inte förstå, vill inte tro att det är sant. Det går inte att tänka på något annat än dig,
du kommer alltid att finnas i mina tankar och hjärta Tommie, jag kommer aldrig att glömma dig.
 Jag sakna dina leenden, dina skratt och din härliga syn på livet. Du var aldrig arg eller sur
 över nått utan fick alla att le och skratta.
 Du var en speciell person som man njöt av att ha i sin närhet. 

Jag saknar dig så mycket och det ända som finns kvar är alla fina minnen med dig min älskade vän. 
Jag kommer aldrig få höra din röst eller ditt skratt igen. Det är så orättvist att du inte finns mer,
Vill att allt ska bli bra igen men livet kommer aldrig bli det samma igen utan dig...
Vila i Frid Tommie, Våran BAS-GALNING!

Såhär såg bilen ut först
 
Såhär såg den ut efter frontalkrocken






1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-05-24 @ 16:08:18

var inte du på G med han? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback