Senaste Inlägg

FOTOGRAF SÖKES

Nu börjar det verkligen bli sommar utomhus, trädena och buskarna
börjar slå ut sina blad ordentligt.. Och inte bara det utom blommor med
jag älskar sommaren för det är då naturen är som finast!!

Och som ni nu läste i förra inlägget så skrev jag att jag ska snart iväg till
marieberg och köpa sommarkläder och skor! Och jag fick en liten idé, jag vill
bli fotograferad ute i naturen med dom nya kläderna och skorna!

Så nu söker jag en bra fotograf, och en bra fotograf ska vara

* Gillar att ta obeskrivligt mycket bilder
* Duktig på att hitta på nya ställningar/idéer
* Snäll och trevlig

Känner du dig träffad?? TVEKA INTE!! Skicka ett mejl på en gång
och berätta hur länge du har fotograferat och gärna några bilder så
 jag ser om du är bra eller inte ;P
 Skicka in som "fotograf sökes" till [email protected]


2 Kommentarer

Postat av: Maria den 2010-05-19 @ 17:51:06
http://hallonmia.blogg.se/

Hej, vilken fin design du har! Lycka till med att hitta en fotograf förrästen!

Postat av: Silje Marita den 2010-05-19 @ 21:04:12
http://forlorn.blogg.no

Gøy : -D Skulle veldig gjerne. Men bor i norge så litt vanskelig xP

Men foreldra til mammas kjørste har hytte på saltbacken et sted vi er ganske ofte : -]]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback