Senaste Inlägg

Fuck this!!

Jävla skit igår så mådde jag skit på dagen fast jag vart
nykter HELA helgen, sen på kvällen blev det bättre efter en härligt
pratstund med Johan! Sen imorse så mådde jag skit,
*teppt i näsan
*ont i halsen
*Tappat hörseln igen på ena örat


Men ändå så klarade jag av att pallra mig till skolan, duktigt av lilla mig va?
Haha!! Jag är föööör bra ibland!! Lämnade även in en restuppgift som jag
helt glömt bort.. Men nu är den inlämnad! Nu har jag ett prov kvar sen är jag
helt klar med skolan för denna termin, perfekt =)

Och nu är verkligen sommaren här, jätte varmt och skönt utomhus nu!
Solen skiner och det är ungefär 25 grader i solen ute nu:)
I´m sooo happy :) Ikväll blir det troligtvis att grilla med mammsen och pappsen
igen!! Haha jag och min familj älskar verkligen att grilla!! Det är MUMMMA =)

Nej nu ska jag ta och gå till min lektion, har datakunskap som börjar halv ett!
Kommer troligtvis sätta mig och skriva yttligare ett inlägg då!!
Hörs sen snyggingar ;)

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback