Senaste Inlägg

Ofattbart!

Början på kvällen var grymt kul, Le och Tommy hämtade
upp mig vid resecentrum vid tio tiden, drog till Pilängen och kollade
när Vahn och någon mer körde :) kul kul.. Det var inte så mycket folk till en början
men sen kom det bara mer o mer bilar vilket var kul:)
Och min drömbil kom åkandes också, en pontic med ganska mycket krut i,
WROOOOOOOOOOOOOOOOOOM, BRUMM BRUMM BRUMM!!

Sedan kom Jonas Bye förbi också med sin nissan skyline, var grymt kul
att träffa honom, vilket man typ inte gjort på något halv år eller nått!
Kul hade vi iallafall, sen kom Jesper och hämta upp mig och körde mig till Sandra
och co..  Sen blev det sleep time hemma hos Jesper:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback