Senaste Inlägg

Du är mitt allt hjärtat, förstå det jag tycker om dig!

Vi har bråkat nu väldigt mycket på sista tiden vilket jag hatar, jag vill inte att vi
ska bråka, visst till en hel del har det vart mitt fel och jag ångrar allt det :( Och det
vet du att jag gör.. Men som sagt du kommer alltid vara en del av mitt hjärta oavsett
vilken väg du väljer. Du har gjort så himla mycket med/för mig sen vi började ha kontakt
du gör mig glad & lycklig.. Du är en helt underbar kille jag vill bara va hos dig nu
och bara krama dig grymt hårt och ge dig massor av pussar! Jag tycker om dig albin!

Always love , but never forget , learn from you mistakes, but never forget


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback