Senaste Inlägg

En rolig dag med stina ;D

Idag var jag tvungen att ta ledigt igen från skolan pga att mina så kallade
"kompisar" som säger att dom ska hjälpa mig o skiter sen fullständigt i det! Menmen
skitsamma dagen spenderades med Stina iaf och vi hade grymt kul, gick lång
promenad med vovvarna:D hihi! Dock bussresan hem från stan så gick bussjäveln
sönder, kul va?! NEJ, verkligen inte så nu har jag äntligen kommit hem o ätit!
Innan jag åkte in till stan idag tänkte jag, "det är inte så kallt ute idag" sen när jag
är inne i stan så fryser jag som satan om mina förbaskade händer så blev att köpa
en latte på Mera coffehouse!

Förresten igår berättade jag inte hur det gick hos vetrinären med diesel, Det gick
iallafall jätte bra, han fick sin 12 veckors vaccinspruta plus att vi gjorde en hälsokoll
på honom, och han växer som han ska o väger som han ska vilket är jätte bra:)
hihi! Älskar min lillkille :)




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback