Senaste Inlägg

Fasters stora prinsessa =)

ojoj idag har jag inte gjort så mycket, hämtade Minna på dagis klockan två
sen blev det hem till henne och fikade lite och snackade lite skit med mia och höll
även i lillbusen Alice :) Sen blev det pulkåkning för både mig och minna och Bea var
också med:D haha! Sedan drog bea o jag hem till mig lagade lite pannkakor men blev
dom bra?! Hmm nej, dom såg förjävliga ut men väldigt goda haha:D
Sen drog jag på mig mina täckbyxor och täck jacka och gick ut med bea och gjorde en
snölykta, eller det skulle va en snölykta men blev dock inte klara så idag är det en
snöborg och imorgon ska det bli en snölykta :D haha!
Nu har bea iallafall åkt hem, så vad ska man hitta på nu då? Dra på en film kanske?!
Bilder från idag!












0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback