Senaste Inlägg

God morgon ;)

God morgon på er allihoppa:) Hoppas ni har sovit gott det har iallafall jag
gjort.. Men va lite kämpigt att somna igår kväll eftersom att min kära Albin hade
piggat upp mig;) haha!! Menmen så kan det vara iaf..

Så nu har jag iallafall vaknat upp (hyffsat iaf) har hunnit vart ute med vargarna och
ätit frukost.. Och även ringt till eyra och beställt tid med min personliga tränare
imorgon bitti klockan åtta!! Hmm är det inte lite för tidigt för att träna?! HAHA!!

Nu med träningen så ska jag börja va hård med vad jag äter, en vuxen människa ska
äta ungefär 2000 st kalorier på en dag men jag ska gå ner till ungefär 1000 - 1500
kalorier på en dag:) Det kommer gå gör bra + att bea bus tränar där också så vi ska
träna samtidigt :D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback