Senaste Inlägg

God morgon förresten !!

Idag vaknade jag först runt åtta tiden för jag skulle gå ut på en promenad med
mina vargar ;) Sen efter det så blev det tv tittande en stund tills typ halv elva, sen
somnade jag eftersom att diesel låg o sov som en stock.. Sen när jag vaknar halv tolv
en timma senare så ligger inte Diesel kvar i sängen utan han har vänt upp och
ner på hela nedervåningen typ, låg blommor och blomkrukor högt o lågt, toalettpapper
utrullat, mammas stikningar var sönder bitna, hmm vad hände under denna timma?!
Försökte han kanske jaga mina katter?! Hmm vem vet, inte jag!!

Så nu på morgonen har jag typ haft fullt upp med att städa undan efter min lillkille!!
Nu har han äntligen somnat så nu kan jag också sova en sväng, jag är grymt trött:O

Mina planer för idag är väl att jag ska in och träna någon gång under dagen, sen ska jag
gå till bea som började jobba på la baugette idag haha;) Sen blir det hem o mysa med
min underbara Albin =)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback