Senaste Inlägg

Mötet gick kanon vilket jag är glad för

Ojoj snacka om att jag har vart spänd hela dagen inför denna möte, och nu
är det äntligen avklarat och det gick kanon, dom gillade min blogg vilket är grymt
bra plus att jag har väldigt många läsare varje dag oavsett om ja inte skriver något:)
Menmen nu när det här sätts igång kommer jag också få mig en manger :P Hehe
detta ska bli kul faktiskt:)

Och det är inte bara det som har hänt idag, jag fick ett samtal förut när jag precis
kommit hem att jag ska på arbetsinterljuv på 3 olika ställen imorgon, plus att jag
ska kolla på två stycken olika lägenheter, kan det bli bättre? Nu får jag bara
hålla tummarna på att allting går bra :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback