Senaste Inlägg

Svar från frågeställningen!

Jag är så glad att jag har fått in massor av frågor genom kommenterarer och
mail :) Så nu ska jag försöka svara så gott det går :)

Hur är det mellan dig och Albin? Är ni tillsammans?
Sv. Jo det är bra mellan oss men ibland har vi våra dåliga sidor också
men det har alla! Om vi är tsm hmm nja vi har väldigt starka känslor för varandra
men vi har inte sagt  än att vi ska säga att vi är tillsammans eftersom vi
vill träffas mera!

Finns den dära albin änns på riktigt?
Sv. Det är klart han gör?!

Varför bor du inte kvar i Stockholm och pluggar där för?
Sv. Därför det krånglade med bostaden osv, annars hade jag bott kvar där
och pluggat klart..

Vilken skola går du i nu eller går du i någon alls?
Sv. Jag hade en ren tur att jag kom in på Alléskolan i Hallsberg, så
där går jag just nu och kommer avsluta min skolgång där genom att ta
studenten =)

Vart vill du bo när du skaffar familj? Och hur många barn vill du ha?
Sv. Det kvittar egentligen vart jag bor, bara det är varmt, fin strand i
närheten och jag får vara med min Albin. Jag vill ha två och det kommer
jag att få också :) hihi

Hur mycket betyder albin för dig? Betyg mellan 1 - 10
Sv. En klar 10 såklart:) Han är snygg,underbarast,finast, trevlig,snäll
omtänksam och ja han har allt en kille ska ha!! Jag tycker om han massvis!

Hur bra vänner har du, bea och sandra blivit nu på sista tiden?!
Sv. Vi har blivit rätt bra vänner igen !

Skulle du kunna riskera ditt liv för Albin?
Sv. Ja det skulle jag kunna göra för utom honom är jag som luft!
Han betyder oerhört mycket för mig, han stöttar och pushar mig hela tiden!
Jag är lycklig med honom<3


Hoppas ni har fått det svaret ni ville ha på era frågor annars är det bara o skicka
o fråga igen om det skulle vara så, Hejsvejs!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback