Senaste Inlägg

Bråk bråk bråk och ännu mera bråk :/

Just nu bor jag i Stockholm som nu alla kanske redan vet, men både förra
helgen och denna helgen är jag i Örebro.. Och eftersom jag är uppvuxen här så
har jag ju såklart vänner här oavsett om jag flyttat eller inte.. Och när jag är
hemma på besök så är det klart jag vill träffa dom eftersom jag inte kommer träffa
dom så ofta nu och det tycker jag folk kan ta och acceptera.. Och jag hatar
att folk ska tro man raggar på varenda jävel bara för att man tycker någon är snygg
som dock har vart min barndomsvän!! Jag börjar bli less på detta, ge upp!!

Det finns bara en kille jag tycker om och han heter Albin och ska dock flytta till
Usa på tisdag vilket är väldigt synd men jag hoppas att han kommer tillbaka snarast!
Jag är glad för honom att han har fått ett bra jobberbjudande det glädjer mig men
jag kommer att sakna honom så fruktansvärt mycket!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback