Senaste Inlägg

gaaalet jävla trött :O Men idag kör vi på alkohol =)

God morgon snyggingar, hoppas ni har sovit gott det har iaf jag gjort
dom få timmarna jag sov.. Somnade runt halv två typ gick upp kvart över fyra
drog iväg o jobbade till åtta :) Sen somnade jag igen, haha!! Men fick bara två
timmar sömn dör sen kom diesel och bet mig i håret!!

Menmen idag då så ser min planering ut såhär;

1. Äta frukost, duscha
2. Ringa min bror håkan angående ********
3. Åka in till stan och möta upp bror min & även bea
4. Tar bussen hem och ska fixa oss
5. Börjar korka upp med allt av det goda:)
6. Sen bär det in mot stan!!

Sådär på ett ungefär kommer min dag se ut men jag kommer såklart trycka in
en pratstund med min favotrit Albin såklart :) Han glömmer jag inte!
(planeringen kan ändras)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback