Senaste Inlägg

Tillbaka till Örebro igen:D

Ojoj idag har jag verkligen packat klart ALLT då menar jag allt, allting ligger
i kartonger o lådor och massa påsar, alla möbler är nerskruvade!
Mamma och pappa är nu i flen på väg hit så snart är dom här, ska bli skönt
att få komma hem till Örebro igen! Har även hunnit skrivit ut mig ur skolan
idag! Så nu är jag skolfri:D Men iallafall när jag kommer hem så blir ner
till Pizzan med beeeeea bus och planera helgen;) eller iallafall imorgon, resten
av helgen ska ju spenderas på sjukhus!!

Ska ävwen ge igen med lite bilder på bea för två år sen ungefär:D haha vi va
fööööör snygga då:D










1 Kommentarer

Postat av: Beeah den 2010-10-28 @ 14:53:25
http://sandraahbeeah.blogg.se/

HAHAH snygga bilder faan! :o

mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback