Senaste Inlägg

God morgon bitches ;)

Ojoj idag är det söndag dock sista dagen jag är hemma själv i detta stora hus,
vilket ja är glad över att mamma och pappa kommer hem idag!! :) 
Det här har verkligen varit en slapphelg med städ,packning osv:) Dock var detta min
sista helg i örebro, för på torsdag eller fredag FLYTTAR JAG:D Jag är super glad!!



Menmen idag blir det bara fortsätta att slöa i soffan och glo på film, vaknade upp runt
tio tiden och kunde inte somna om, så ska nog blunda en stund nu ;) hehe!!
Och senare ikväll bär det av till min stora bror som fyllde 30år i fredags, hehe han börjar
bli gubbe nu!! Vi ska fira honom är det tänkt, hoppas han kommer gilla min present, haha!!


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-09-26 @ 17:34:11

Alla är nog lika glad som du över din flytt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback