Senaste Inlägg

Inget bloggande idag därför att!!

Idag har det varit en katastorf dag verkligen, började skolan klockan tio
idag vaknade upp vid nio och började stressa som fan.. Och när jag väl kom till
skolan säger dom att vi bara har en lektion osv blev grymt bitter eftersoom jag kunde
haft längre soovmorgon då, MORR PÅ SKOLAN!!

Sedan efter skolan blev det upp på stan med Helene och träffade sedan Amanda
och hennes lillasyster.. Vi gick en sväng på stan och jag fick som vanligt med mig
något hem haha;) Blev en tunika/skjorta och ett par örhängen och ett halsband!
Bild laddas upp i nästa inlägg!!

Sen blev det hem till lägenheten och packa ihop lite av mina grejor, för dom senaste
dagarna har jag haft saknad av mina föräldrar;) Haha:D Jag vet jag är lite nojig...
Så nu är jag äntligen hemma hos mor o far igen ska nog bo här i ungefär 1-2 veckor
sen förhoppningsvis flyttar jag in till stan igen :)

Så därför har jag haft lite körit med att kunna blogga idag men nu
 är jag igång igen;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback