Senaste Inlägg

Jag kan inte styra över mina känslor!

Vi har nu pratat i fem dagar nu och allting känns så himla speciellt med dig,
du får mig att le,skratta, och ja helt enkelt må bra.. Du är grymt värdefull för mig!
Du kanske tycker att det känns konstigt att jag säger så eftersom vi inte har pratat
någon lång tid så här intensivt.. Men jag gillar dig grymt mycket och jag skulle och jag vill jätte
gärna lära känna dig mycket mycket mer, det vet du!! Allt vi har pratat om är sanning,
jag trivs med dig, jag längtar verkligen tills vi ses och jag hoppas verkligen det är snart!!
Jag vet att allting har gått så snabbt, men vi tar allting som det kommer nu:)

Det finns bara en lycka i livet; att älska och att bli älskad


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback