Senaste Inlägg

Minns knappt något från igår?!

Hmm var torsdag igår och jag bestämde mig för att dricka alkohol så sara rara
och sofie firade mig, dock blev jag och sofie väldigt onyktra medans sara var nykter
eftersom hon var sjuk!! Var i västra å eller vad det hette nästan hela kvällen igår och
jag hade as kul vad jag vet íallafall haha:D Sen blev det dock lite bråk mellan mig
och mitt ex fredrik, idiot!! Det ska bli oerhört sköönt att flytta bort från alla idioter här!!

Nej nu ska jag ta och sova några timmar så kanske man vaknar upp ikväll som en ny
människa utan bakfyllan!!!


1 Kommentarer

Postat av: du vet vem och det är inte fredrik! den 2010-09-24 @ 16:10:33

det ska bli jävligt sköönt att slippa dig och allt jävla skitsnack från dig oxå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback