Senaste Inlägg

Norge=Norska ;)

NU när jag flyttar upp till Stockholm och när jag börjar den nya skolan så har jag
valt att läsa Norska som andra språk, eftersom jag har tänkt att starta eget företag
i Norge efter min skolgång och då är det bra att kunna norska, haha..
 Eller vad säger ni?;)  Idag har det varit helt kaos, skolan vägrar vilja förstå att jag inte
vill gå kvar men ändå så håller dom på att tjatar som ja jag vet itne vad!! Och nu vill
dom tydligen träffa mina föräldrar, men dom säger samma sak som mig, jag går inte
tillbaka till er, för ni är en dålig skola!!

Men men nu sitter jag iallafall hemma i sängen och pratar med världens bästa Albin,
längtar och saknar så fruktansvärt efter dig :) Förhoppningsvis ses vi i helgen, då blir
det myssssspys :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback