Senaste Inlägg

Saknar stockholm & Kevin

Faaaaan Kevin ringde mig idag och vi har inte pratat sen sist jag var hos honom
i stockholm, och han tjatade på att jag ska komma upp i helgen till honom men vi får
se hur det blir för har ev andra grejor inplanerade men vad gör man inte för Kevin?? HAHA:)
Dessutom ska jag träffa Daniel och ta en fika eller lunch med honom om jag kommer dit,
massa jag vill träffa när jag kommer dig, saknar er alla :/ 

Ibland önska jag bara att jag kunde hoppa av skolan och flytta upp dit eftersom jag har
ett jobb som väntar på mig.. Men vill ändå ha en utbildning och jag MÅSTE gå klart skolan
eftersom jag lovat mina kära föräldrar det:) Men jag önskar att det kan gå snabbt snabbt
jätte snabbt dom här åren:D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback