Senaste Inlägg

God morgon babes!

Tisdag!

Herregud det är redan tisdag, andra dagen på veckan.. Och snart är det helg IGEN.. Då har jag mina planer på att åka upp till Frida i Stockholm men inget är bestämmt än ;) Hon ska ringa mig när hon slutar hihi då ska vi bestämma mera förhoppningsvis.. Menmen jag ligger fortfarande kvar i sängen och klockan är 10,30 shit måste gå  upp snart tror jag..  Nu ska jag nog gå o äta frulle sedan lägga mig i ett bad och face mask ;) skönt skönt!

Och ja vädret vad säger vi om det, monligt/dimmit = SUGER!! Vill verkligen ha strålade sol och värme nu nu nu.. Längtar så fruktansvärt till sommarn vilket jag inte tror jag är ensam om;) Då man får slippa alla tjocka jackor och andra kläder :/  Ge mig sommar nu nu nu =)


  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback