Senaste Inlägg

Ingen uppdatering under påsk!!

Ojoj vad länge sen det va jag satt vid en dator då;) Det har hänt väldigt mycket uunder helgen kan man säga:) Och kul har jag också haft..  Men jag kan ju börja berätta vad jag har gjort,

Torsdag; Slappdag, sen blev det fix och trix för jag skulle in till stan på kvällen och åka med alex Ford galaxi för första gången, dock var E med och hon bad om ursäkt hur hon betett sig senaste tiden, vilket va på tiden att hon gjorde...
Fredag; Grillning på dagen, sen blev det fäääst i galaxin på kvällen med, alex, jocke, jesper och Hasse.. Hade skoj:)
Lördag; Vaknade i vintrosa hos mina godingar, som sedan pysslade om mig, för jag hade en väldigt "liten" baksmälla, hihi.. :) Sen blev det påskmat på det:) Och sen blev det att dra till gryt på grillfest, dock var jag nykter för det blev en tidig kväll, kom hem runt elva tiden ungefär :)
Söndag; Blev det att tvätta/städa ur galaxin och sedan göra sig iordning för att hämta upp nicklas, och jocke eftersom vi skulle till Eskilstuna på årets första crusing:) Var grymt kul väldigt mycket bilar:) Plus fäääst på kvällen:) Dock bråk på slutet, men inte med mig:D ;)
Måndag; Vaknde upp, as trött men hade ingen baksmälla vilket en o annan hade;) hahah.. Blev en lugn dag idag faktiskt, god mat också:) Sen myspys med min vovve..




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback