Senaste Inlägg

OMG vilket härligt sommarväder :)

Jag säger bara ojojoj vad skönt det är utomhus nu, skolan idag var perfekt önska att alla dagar va så:) Det va mycket skratt idag med Hanna, millan och Evelina.. Helt underbara tjejer, planerade även in med millan och evelina att jag ska åka med dom ner till Elmia, brumm brumm :) Och vill ni veta en till grej, jag köpte årets första glass idag, det blev det twister :) Mums var det!!

Och så här var min outfits idag, tighta ljus blåa jeans från gina tricot, munktröja från Ullared och ett par kilklackar från have2have :) Plus min skinnjacka som dock inte är med på bilderna :) Och ser ni vad som hänt med min kropp? Jag har gått ner yttligare 3kg:) I´m verry happy, träningen, maten förbränningstabletterna fungerar verkligen:) Thaaaaaaat´s sooo my stile !!

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback