Senaste Inlägg

Ungarna tar kol på mig :/

Herregud idag är det tisdag, med datumet 12/4 och det är pappas födelsedag idag.. Ett år äldre och ett år närmare pansionen som man brukar säga;) haha.. Och jag kan bara medela att jag är helt slut skulle kunna däcka här i sängen nu på en gång för jag har hållt igång verkligen hela dagen, ungarna tar verkligen kol på mig på dagarna.. Och imorgon dessutom kommer det bli ännu värre för då ska vi ska påskpyssel och det kommer bli föööööör rörigt hoppas dom andra fröknarna inser det också, menmen..

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och ta mig o göra lite "spa" liknande, vilket ska bli grymt skönt och väldigt avkopplande, vilket behövs väldigt väl just ny. Fast ännu bättre hade det vart om jag hade en boyfriend som kunde pyssla om mig samtidigt, riktigt mys hade de vart då!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback