Senaste Inlägg

Vill du kunna mobilblogga som mig?

Fått många mail om hur jag lyckas slänga in några inlägg när jag är ute och gör ärenden utan min dator, jo mobiltelefonen såklart;) 

Mobilblogga med iphone
Besök app store och sök efter wordpress. Följer du länken hamnar du rätt direkt.Ladda ner appen som är gratis och installera den. Sedan väljer du att lägga till din blogg. Du får då tre alternativ där du ska besvara om du ska lägga till en ny blogg osv…där ska du välja det tredje alternativet som antingen heter wordpress.org blogg eller Self Hosted blog. Sedan fyller du bara i dina uppgifter till din blogg som du har på din blogg. KLART!!!


Skulle du ha problem med att ladda upp bilder så är det för att du inte aktiverat XML-RPC i din blogg som du hittar under inställningar och under lilla fliken ”skriva”. Vet du inte hur du ska göra så maila besök supportsidan och skicka supporten ett mail!


Mobilblogga med Android
Besök Android Market Ladda ner appen som är gratis och välj Wordpress.org blogg eller Self Hosted Blog. Fyll i dina uppgifter till din blogg. KLART!!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback