Senaste Inlägg

Alla hjärtans dag är underskattat!

Vem har egentligen kommit på alla hjärtans dag?! Den är precis lika dan som alla
andra dagar, fast det roliga är att röljusen är formade som hjärtan vilket är lite coolt!
Men annars suger dagen lika mycket som alla andra.. Och inte bara det lite kul, förut när
jag kom hem, eller imorse så hängde det en bukett med blommor på min dörr, lägger upp
bild på det senare.. Och så fanns det en kort i, det stod "Jag bryr mig om dig du är värdefull,
kram från en hemlig beundrare, gissa vem?" haha jag kan säga så här att jag har inte den
blekaste aning på vem det är, men det är ju kul att någon vill slänga ut pengar på o skicka
blommor till någon och inte ens skriva namnet.. Haha :) Sött..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback