Senaste Inlägg

Äntligen hemma efter en bra dag:)

Nu har jag äntligen kommit hem, blev lite senare än vad jag planerat :( Men idag gick det grymt bra på min APU, min handledare är verkligen klockren, barngruppen också där emot!! Barnen älskade mig haha alla skulle klänga o leka med mig samtidigt.. Haha det är inte lätt o vara bäst ibland (A)  Och under dagen fick jag ett sms från Siba att min telefon har kommit hem från lagning, så blev att åka dit efter jag slutat och vet ni vad? Jag fick en helt ny mobiltelefon, fick inte att laga min förra, och jag fick en med HD bara för att jag är så bäst, haha:D Söt kille var det i butiken också:D haha!! Och nu ikväll blir det troligtvis träffa sandra/bea och dricka lite kanske eller så blir det att träffa Sofia/Nova och bara ta det lugnt..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback