Senaste Inlägg

Blev som ett slag i magen!

Ni vet ju om att jag är en väldigt nyfiken person av mig, och så tog jag kontakt med
Albins föregående tjej som han va typ "på g" med innan mig.. Men nu visade det sig att
under hela tiden han och jag har pratat och planerat massa så har han fortfarande försökt
och försökt med den hära andra tjejen.. När jag fick reda på detta var det precis som om
att det va någon som slog mig hårt med knytnäven i magen..

Och inte bara det, under tiden jag bodde i Stocholm så hade jag kontakt med honom konstant,
pratade med honom när jag var i skolan, och när jag var hemma.. Jämt varje dag efter jag
hade slutat skyndade jag mig hem och för att få prata med honom.. Där uppe hade jag
verkligen ingen fritid alls.. Och till slut en kväll var det någon som la till mig på msn, någon jag
aldrig sett förut.. Och en timma senare den kvällen skriver albin att han fått ett mail av den
personen och att jag gjort så och så och så.. Fast jag inte hade det, och nu har jag fått veta
att han som la till mig på msn var ALBIN.. Ja ni hör ju hur det låter, men men :(

Jag förstår egentligen inte varför jag bryr mig, men jag blir så himla ledsen/besviken att han
har gjort så här mot mig.. Jag trodde verkligen en gång eller rättare sagt flera gånger att
han var den rätta killen för mig, jag trodde det var han jag skuulle skaffa barn med,
trodde det va han jag skulle få en underbar framtid med,.. Men trodde jag fel?! En sak är att
jag kommer aldrig glömma honom och aldrig sluta älska honom heller, oavsett om jag skulle
gå vidare eller om han skaffar någon annan..










1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-02-19 @ 12:14:10

AHHAHAHAHHAHAHHHHHAHAHHAHHAHHAH inser dunu att han drivr och inte vill ha dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback