Senaste Inlägg

Gooood morgon igen..!

Hellu igen!.. får man väl säga, haha.. Vilken kväll det var igår, ena av tiden var det bråk, ena tiden älskade vi va med varandra:D haha men allting löste sig ju tillslut ;) Mycket alkohol och fylla var det igår, och idag mår jag inte bra kan jag säga.. Men det börjar bli bättre nu, och vet ni vad jag kom på förut när jag vaknade att jag har tid hos fotografen klockan 15 egetnligen men jag bad om att få ändra till 16 och det fick jätte bra eftersom jag är så bäst:D haha!

Och om vi ska prata om "dieten" barnmaten som verkligen alla då menar jag verkligen alla stör sig på, har läst igenom en del mail jag fått efter inlägget att jag skulle börja äta det, fattar inte ens varför ni bryr er och lägger er i? Jag får väl äta vad jag vill eller? ;) Dessutom är barnmat gott tycker jag:D


3 Kommentarer

Postat av: Ehh... den 2011-02-19 @ 18:20:16

Du frågade ju i ett tidigare inlägg vad vi läsare tyckte o sen blir du bara arg över svaren... varför ens fråga då!?

Postat av: Anonym den 2011-02-21 @ 11:08:16

du är ju helt jävla vidrig, vem fan trycker i sig barnmat? när man bantar behöver man inte ens sluta äta riktig mat, ät bara nyttigt och i normala portioner, men du verkar ju villa stress banta? du kommer ju ändå gå upp i vikt sen i vilket fall som helst ;s och vikten spelar väl ändå ingen roll, det är väl figuren man vill fixa till lite? frågan är ju hur jävla normal i huvudet du är?

Postat av: Anonym den 2011-02-22 @ 14:33:08

tummenupp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback