Senaste Inlägg

Måndag igen..!

Jahaopp då var det måndag igen och mitt sportlov är slut:( Mitt lov har verkligen vart det tråkigaste lovet jag har haft, har vart så jävla fucking förskyld men nu börjar jag äntligen bli frisk, inte lika täppt i näsan längre:D Såå sköööönt :)  Idag är jag ledig pga att jag har vetrinärtid för diesel idag, har lämnat han där precis och han ska vara där tills lunch.. Undra vad dom får för svar om hur det är med hans leder..  Men jag hoppas allt är prima iallafall :)



I eftermiddag lyder det träning till max!! Och är jag tillräckligt snäll så kanske Tobias hjälper mig om han har tid =) Han som har lärt mig hur jag ska äta, bra va? Så nu har jag inte barnmaten längre ;) Haha!! Så här kan min mat se ut på en dag ungefär, mumsigt det ser ut va? ;)




1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-02-28 @ 15:52:12

Bra att du äter!

Ät frukost, lunch, middag och 1-2 mellanmål. Skippa sockret och dra ner på kolhydraterna. Tillsammans med lite träning kommer du tappa i vikt men på ett sunt sätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback