Senaste Inlägg

Update!

Jahaopp lite update från igår då, efter skolan blev det hårdträning med bea,
och vi började denna gång med gympasset sedan kondiotionspasset till sist, och
fyfan vad slut man var efteråt, tränade bort ca 600stycken kalorier igår, grymt nöjd:)
Sen efter det blev det bussen hem och ställa sig i en skön dusch, den var verkligen
efterlängtad!! Sen skulle jag ju som sagt "vila" men det slutade med att jag somnade
och sov i ungefär två timmar kanske?! Sen så ringde jens mig och fråga om
vi skulle laga käk och glo på någon bra film:D

Så det blev att göra sig iordning och sen åka hem till hans päron, och han lagade grymt
god mat, det blev fläskfilé, potatisklyftor, tzatsikisås och gröna böror med champingjoner
och massa annat gott:) Kommer lägga upp bilder på det ikväll när jag kommer hem:)
Riktigt gott vare iallafall, något ni måste testa.. Värsta sommarmaten var det!

Och nu sitter jag äntligen i skolan, eller jag kom hit runt halv tio, Jens körde hit mig, snällt va?!
Och den här gången var jag bara 15minuter tidig, bra va;) haha!! Och den här skoldagen
började inte bra må jag säga.. Några i klassen som jag gör ett grupparbete med i engelskan
kom och ville prata med mig. Dom klagar och gnäller över att jag inte gör mina arbeten fast dom
är klara, och sen blir dom sura för att jag inte gör deras arbeten?! Plus att dom gnäller att jag
har sagt att jag inte vill prata mycket på redovisningen vi ska ha senare, och det är för att jag
är så himla svag för engelska. Och det har jag förklarat klart och tydligt för alla i klassen men
 dom två verkar ha lite svårt att förstå?;) Och det gäller inte bara i engelskan utan
överhuvudtaget när man pratar inför folk, det gör mig så jävla nervöst.. Och jag vet att ni som
jag skrivit om nu läser min blogg! Så då kanske ni kan förstå mig också!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback