Senaste Inlägg

Alkohol under dieten?!

Igår kom mina älskade pullor hem ifrån Riga, blev så tyst och ensamt när dom
var borta.. Och fy satan vilken jävla cider dom tog hem och lurade i mig;) 14% vettu
och fy helvete vad starkt det var.. Men det slank ner, och ölen i riga va mycket godare!

Menmen ska komma till vad jag menar med rubliken "alkohol under dieten" Igår när jag
skrev ut på facebook att jag skulle dricka lite pga att en bekant fyllde år, och då fick man
klagomål som ex "så länge höll din diet, en vecka?" Jag kan säga såhär jag har hållt på med
dieter sen strax efter julafton tills nu och jag ska fortsätta.. Men nu har jag börjat satt in en
riktig måltid + 4st shakes om dagen! Förut var det bara 5st shakes om dagen! Och bara för att
man är inne i en så kallad diet så betyder det inte att man ska sluta med allt onyttigt på en gång..
För så funkar det inte det är grymt svårt o bara sluta.. Man ska trappa ner i omgångar..
Och jag dricker sällan alkohol längre så den alkoholen jag drack inatt va jag värd för jag har
kämpat! Så jag tycker ni inte ska klanka ner så jävla mycket bara för att jag skulle dricka EN gång
under dieten.. Menmen ville bara förklara det!!

Vad som hände igår?! Jo blev att möta upp pullorna vid bussen i Örebro eftersom dom kom hem
igår från Riga.. Sen blev det hem till sandra.. Köpte lite käk, muuums :) Sen blev det dusch/fix
sen bara igång och korka upp:) Sen bar det av till Jane & Viktor inne på norr i stan.. Jane hade
fest eftersom hon fyllde/fyller år! Men dock drog allt folk på krogen rätt tidigt, så jag begav mig
ut till Big Twins till Fredrik och massa annat trevligt folk där:) Sen blev det hem o sooova:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback