Senaste Inlägg

Fy på lilla mig!! Fy Ida FY!!!

Nu kan man väl verkligen säga FY IDA FY!! För lilla jag har inte tränat på ett tag,
och både bea och alla andra på gymmet saknar mig visst;) Inte lätt ibland! Men tänkte
köra ett pass imorgon faktiskt:) Men då blir det dock ensam om inte mike tränar också:)

Lite uppdate om vad som har hänt idag då, idag blev det ut till Odensbacken och hämta det
sista som skulle till lägenheten, nu är det bara smågrejor som saknas sen är väl lägenheten
klar skulle jag tro:) Fast senare lutar det mot omtapesering:) Men det tar vi då!
Och har även hunnit med att handlat lite mat också:) Så nu blir det att laga lite mat
blir lax & brocolli sås med pasta, muuuuuuuuuuuuums:) Hörs sen!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback