Senaste Inlägg

Grymt bra pass idag :)

Ojoj vilken dag detta har vart, var i skolan till tolv tiden typ, och vet ni vad jag
fick idag i skolan? Mina efterlängtade körkortsböcker så nu jävlar blir det plugga av;)
Men efter skolan drog jag mig till Siba på marieberg och lämnade in min cp mobil som
fuckade sig under natten, vet ej hur men det gjorde den iallafall, så nu är den inne
på lagning.. Så nu har jag mammas gamla sketna nokia, hmm kul.. NOOOT!! Och det
innebär även att jag inte har några mobil nummer kvar vilket jag sa i det förra inlägget!
Så skicka era nummer till [email protected] är ni snälla =)

Sen blev det att dra till gymmet och köra konditionsträning innan bea och sandra kom,
och fy satan vad jobbigt det var idag, märktes att jag inte hade tränat, fredag, lördag
eller söndag.. Men nu är jag igång igen, så denna veckan ska jag köra HELA veckan även
söndagen är det tänkt.. Imorgon ska jag även träna med Micke, (personlig tränare) och
jag hoppas det kommer gå kanon:) Bäst att ligga i nu innan jag ska göra min andra mätning
innan semestern:)  Jag hoppas verkligen att jag har gått ner 3% i kroppsfettet :)

Och nu är jag äntligen hemma, eller jag har varit hemma i ungefär en timma kanske, eller
typ 45minuter så har precis duschat och slängt i mig lite mat, så nu tar jag mig tid till att
blogga vilket jag knappt inte gjort på hela dagen, så detta inlägg blir väldigt långt;) Men det
får ni faktiskt stå ut med:D Och nu efter jag käkat kom jag även på att jag har ett paket
att hämta ut från Nelly.com det är mina byxor.. Men kommer inte komma ha tid att hämta ut
den innan fredag, för posten på ica stänger sex och jag är inte för  ens åtta, halv nio på
kvällarna:( Det suger!!! Men på fredag ska det hämtas ut:) Längtar för dom är sååå snygga!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback