Senaste Inlägg

Imorgon börjar mitt nya liv :)



Denna dag har varit toppen förutom att det blev lite stressigt imorse med och
lämna diesel, men allting gick bra till slut och bea och jag kom med bussen in till
stan :) När vi väl kom in till stan gick vi till gymmet "träna lätt" som ligger på
järntorget. Och allting gick super bra, vi träffade en gym instruktör/personlig tränare!
Och allting blev jätte bra och jag kommer verkligen trivas det, jätte trevligt folk
som jobbar där:) Det där kommer bli som mitt andra hem, haha!
Så imorgon börjar mitt nya liv med nya träningsvanor och matvanor, för jag ska även
träffa en kostrådgivare :) Jag är suuuuuuuuuuuuuuper nöjd.. Nu blir det träna stenhårt
till mars då jag åker från sveeeeerige :)


Måndag; Box
Tisdagar; Gym & Zumba
Onsdag; Disco spinning
Torsdag; Gym & 80 - tals dance gympa
Fredag; fett förbränning!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback