Senaste Inlägg

Imorgon kommer jag ha träningsverk!

Jag säger bara ojoj idag körde jag verkligen hårt på gymmet, grymt skönt
var det iallafall:) Först 30 minuter på crosstrainer sen 30 löpning sedan olika
gymställningar:) Sammanlagt under hela passet så förbrände jag ca 550 Kalorier!
Och nu när jag äter min diet så får jag i mig ungefär 800-900 kalorier /dag så
nu kan man säga att jag bara har 350 kalorier kvar i kroppen under natten!

Och nu har jag ätit diet sen i måndags, och jag trivs jätte bra med det än så länge,
och det går bra också:) Annars vet ja inte hur det hade gått:) På tal om min hårda
träning idag så kommer jag ha en väldans mycket träningsverk i både ben och armar
imorgon, eller ja hela kroppen, för idag körde jag verkligen igenom allt! BRA IDA..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback