Senaste Inlägg

Migränen är borta :)

God morgon snyggingar:) Hoppas ni har sovit gott, för ja har verkligen sovit
underbaaaaart inatt, och min migrän är äntligen borta, sååå skönt;) hihi!! Blev en rätt
 lugn kväll igår med massa film mys:)Somnade dock lite sent, klockan två faktiskt
 och gick upp tio, hmm trött!

Idag var det även planerat att jag skulle in och försöka träna lite grann men jag
hoppar det, eftersom jag har fortfarande lite ont i ryggen :( buuuhuuu men på
måndag blir det att träna med Mikael ( personlig tränare) iaf :) Riktig biff!!

Så istället idag blir det att strax eller nu efter jag bloggat klart så ska jag gå och
hjälpa mamma med maten, blir fläskfilé och potatisgratäng med sallad:) Mumms!
Sen blir det långpromenad med Diesel som nu ligger och snarkar som en gris :)
Sen blir det förhoppningsvis massa film mys ikväll också!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback