Senaste Inlägg

Negativa kommentarer?!

Såg nu en massa negativa kommentarer jag fått från en och samma person,
och det har inte hänt bara en gång utan flera.. Och jag vet mycket väl att det finns
folk som inte tycker om mig, men det skiter jag i vad dom tycker.. Men jag har en
fråga till er som bara klagar och gnäller jämt i kommentarerna, varför läser ni ens
min blogg om den är så dålig, och jag är så ful osv?!
Det skulle jag gärna
vilja ha svar på, så det är bara och kommentera ett svar tack!


2 Kommentarer

Postat av: HAAHH den 2011-01-13 @ 00:24:09

För att du är rolig att skratta åt när man har tråkigt :D

Postat av: Anonym den 2011-01-19 @ 11:01:04

HAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH ja döööööör

jag har aldrig sagt att din blogg är dålig tycker faktist den ä riktigt kul :D vet ju att du är bra på att ljuga vilket gör det roligare. lycka till med din lilla blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback