Senaste Inlägg

Nu är det faktiskt söndag:)

Ja nu är det faktiskt äntligen söndag:) Fast nu idag känns det som att det är lördag,
men det va ju bara för att jag va nykter igår:) Och fy satan vilket fint väder det är ute,
strålande sol och vindstilla, säger bara det är perfekt:) Så snart ska jag ut och gå en lång
lång promenad med Diesel killen:) Blir troligtvis ut till skogen:) Vad ska ni göra en sån här
fin dag då? 

Lite update från vad som hände igår kväll då, blev fix och trix sen tog ja bussen in till stan,
träffade fredrik och några till sen drog vi till Fjäärn tror jag det hette =) Men jag va grymt trött
så enligt mig hade jag inte så suuper kul där men visst det funkade ju! Sen blev det hemgång!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback